Pages

  • RSS

01 Temmuz 2010

Ayşe'nin Çay Sofrası

IMG_09721

Kızkardeşim Ayşe'nin geçtiğimiz aylarda (8 Mayıs) misafirleri için hazırladığı çay sofrası...

IMG_0942

Menüdekiler;







Patates Salatası

Köz Patlıcan-biber Salatası
Haşhaşlı, baharatlı tuzlu kurabiye --Kızkardeşim ağızda dağılan bu kurabiyeleri özellikle yapmamı istemişti:)



**********

Ayrıca Sevgili Banu (Banu'dan Şımartan Tatlar) beni "Trendy Blog" ödülüne layık görmüş, bu güzel ödülü için kendisine çok teşekkür ediyor sevgilerimi gönderiyorum:))

36 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ne ferah, ne keyifli bir s,
çok sevdim :)
sofralara tutkun biri olarak emeği geçen kardeşine ve sizlere çok sevgilerimle..

Damak Tadı dedi ki...

Sade ve çok şık sofra olmuş canım..Senin kardeşinin ellerine sağlık..Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canım Ayşe'de ablası gibi hamarat maşallah.Harika bir masa ve menü sizlere afiyet olsun öpüyorum...

emelce yemek dedi ki...

beceri genetik oluyor demek ki

Sevil Şahin dedi ki...

sofrada yok yok ellerine sağlık canım afiyet bal olsun..

YeMeK vAkTi dedi ki...

kız kardeşinizde sizin kadar yetenekliymiş gerçekten ellerine sağlık

Canan Demirbağ dedi ki...

Sofradakiler nefis gözüküyorr.Yapanın ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsun..

dokuzuncubulut dedi ki...

bayıldım ben bu sofraya:)) kimbilir ne keyifli geçmiştir çay saatiniz...
Ellerinize sağlık.

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

Sevgili Hatice,

Diğer arkadaşlar da linklerine ekleyememekten şikayetçi olmuştu, ne yazık ki webmasterım beni bu konuda uyarmadığı için, türkçe karakterli aldığım site adında bu problemi yaşıyorum.
www.xn--kemalpaatatls-fbcb24e.com şeklinde yazarsan sanırım eklenecektir.
İlgin için ayrıca teşekkürler,sevgiler...

umutluhayat dedi ki...

kardeşinizin ve sizin ellerine sağlık,harika bir masa olmuş.

Gönülünce dedi ki...

Harika bir masa sunumda çok şık...Kardeşinizin ellerine emeklerine sağlık...

Sevgiler...

Gün ışığı dedi ki...

Ne kadar harika bir sofra bu kardesinin ve emegi gecenlerin eline saglik..Menü güzel ve zengin kenara not alayim da! hazir olsun misafir gelince düsünmeyeyim ne yapayim diye kolay olsun.:))tesekkürler.

Banu dedi ki...

Canım nefis bir sofra olmuş ellerinize sağlık afiyetler olsun... Sevgilerimle öptüm...

HÜLYA dedi ki...

kardeşinin eline sağlık ve tabiki seninde oldukça güzel ve leziz bir sofra olmuş.. afiyet şeker olsun canım...

Tespih Taneleri... dedi ki...

Harika bir sofra ve ikrramlar nefis gorunuyor...
Sevgiler

yemekbiraşk dedi ki...

Haticecim, bayıldım sofraya sade bir okadar şık birbirine uyumlu menü olmuş.
sevgiler...

Adsız dedi ki...

hatice 2gün önce bende bir yorum yazmıştım ama çıkmamış:(..nedense son zamanlarda böyle oluyor..bakalım bu yorum çıkacakmı:)ellerinize sağlık gerçekten hepsi muhteşem görünüyor:)bu ödüllerde artık son zamanlarda sıklaşmaya başladı:)tebrik ederim ve azmin en güzel tasdikidir..derya

made in funda dedi ki...

bayıldım bu masaya.hepsi birbirinden güzel tarifler...kardeşinin de senin de ellerinize sağlık canım.

Tespih Taneleri... dedi ki...

Kandilin mubarek olsun canim, sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

kandiliniz mübarek,
dularınız kabul olsun canım
sevgiler.


( nerdesiiiiin ? :)

Limon çiçekleri dedi ki...

hepsi birer sanat şaheseri gibi duruyor.Tebrik ediyorum.Yeni açmaya çalıştığım blogumada bir kahve içimlik beklerim...http://havvadansudan.blogspot.com

lezzettabağı dedi ki...

Hadi arkadaşlar sofra bekliyor buyrunnnn. Çaylarınızı nasıl alırsınız açık demli, cam bardakta, fincanda ? Valla ben sofrada yerimi aldım bile daha bekleyemeyeceğim.. Güzel arkadaşım, herşey çok güzel olmuş senin ve kardeşinin ellerine sağlık..Tekrar görüşmek üzere elimdeki içi sevgi dolu ufacık paketi kabul edersen çok mutlu olurummmmm..

Şeyma dedi ki...

Gözüm çilek soslu pastada kaldı. Serin serin... :) Senin ve kız kardeşinin ellerine sağlık, çok güzel bir sofra.

sarımutfak-hande dedi ki...

masada mamalarda harika olmuş ellerinize sağlık yiyenlere afiyetşeker olsun

mintinin dünyası dedi ki...

vallahi kardeşin de senin gibi hamarat bakıyorum.ne güzel şeyler yapmışsınız böyle emeğinize sağlık canımcım.hemen seni izlemeye aldım sık sık uğrarım inşallah.ben de blogcudan yeni geçtim blogger a seni de beklerim.daha sık görüşelim inşallah.

Adsız dedi ki...

tuzlu kurabiyelerin tarifini bulamadım yayınlarmısınız tşkler, ayla

rumma dedi ki...

Canım hayırlı kandiller, sevgiler..

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalpleri okşadığı, anın bir asra bedel olduğu bu gece, dualarda birleşmek dileğiyle...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çolk güzel bir davet masası,ellerinize sağlık,yiyenlere afiyet olsun.Sevgilerrr.Öptüm......

YeMeK vAkTi dedi ki...

nerelerdesiniz?

evatolyesi dedi ki...

ne kadar güzel bir sofra çok beğendim emeği geçenlerin ellerine sağlık

canikom dedi ki...

herşey harika görünüyor
Haşhaşlı, baharatlı tuzlu kurabiyenin tarifini alabilir miyim.tşk ederim

Adsız dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar, sağlıklı ve bereketli bir Ramazan ayı geçirmemiz dileğiyle.
Sevgilerimle....

Adsız dedi ki...

haşhaşlı baharatlı kurabiyeyi çok merak ettim yayınlarsanız çok sevinirim.sevgilerrr

Adsız dedi ki...

Muhteşem bunlar..

bilge dedi ki...

yanlış anlamayın ama bu kadar çeşit müsriflik değilmi bu kadar çeşiti nasıl tüketiyorsunuz şaştım:( bilge