Pages

  • RSS

24 Şubat 2009

Ye #42 Elmalı Baharatlı Pay


Bu ayki ye# etkinliğinde evsahibimiz Sevgili Hale, konusu ise baharatlı tarifler. Etkinliğe biraz ondan biraz bundan derken kendi oluşturduğum elmalı baharatlı pay tarifimle katılıyorum. Etkinliğe katılan tarifleri burdan takip edebilirsiniz.

Malzemeler:
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1/2 paket tereyağ
  • 1 çay bardağı yoğurt
  • 1 adet yumurta
  • 4-5 çorba kaşığı toz şeker
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 avuç badem(rondoda ince çekilmiş)
  • 3-4 tane karanfil(dövülmüş)
  • 1 tatlı kaşığı kakao
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1 çay kaşığı yenibahar**
  • 1 çorba kaşığı (tepeleme) buğday nişastası
  • 1 çorba kaşığı(tepeleme) hindistan cevizi
  • aldığı kadar un
İç malzemesi: 3-4 adet elma, 3 kaşık toz şeker
Tarifi daha önce yayınladığım için malzeme listesini veriyorum, hazırlanışı için tıklayınız.


ilgili bağlantılar;
* şeftalili bademli tart
* portakallı, havuçlu, damla çikolatalı kek
* Mercimek Köftesi
* bostana

12 yorum:

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık haticeciğim. yine her zaman ki gibi harikasın...

afiyetler olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

Ayyy sabah sabah canım elmalı tart çekmişti onun üstünede bu tarif bayıldım.Ellerine sağlık Haticecim....

MUTFAKISTAN dedi ki...

Ellerine saglik canim
harika olmus
sevgiler

Adsız dedi ki...

haticeciğim, harika olmuş elmalı tart.

karanfil misss gibi kokmuştur :)

sıcacık sevgiler.

Adsız dedi ki...

sevgili Hatice eline sağlık..Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

pek güzel görünüyor elmalı pay..ellerinize saglık.sevgiler.

Saliha dedi ki...

neler kacırmısım neler:(..ellerıne saglık arkadasım:)

yurekten sevgılerımı yolluyorum sana...

sevgılı arkadasın aynurun sofrasıda enfes enfes....ellerıne saglık dıyorum ve rulo tavukgogsunu mutlaka deneyecegım:)

sevgılerımle..

Hatice dedi ki...

Hülyacığım güzel yorumun için çok teşekkür ederim...

Zerrinciğim üzüldüm şimdi, keşke ikram edebilseydim:(

Sevgili Filiz çok teşekkürler...

Zerrinciğim(misss) çok baskın olmasını istemediğimden fazla kullanmadım karanfili ama lezzetli bir tart oluyor, tavsiye ederim...
hatta bir süre önce aldığım bir mailde bir okuyucum bu tartı denediğini ve yiyenlerin çok beğendiğini iletmişti...

Sevgili Oya ve hünerlieller ziyaretiniz ve güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim...

Salihacığım çok teşekkürler, rulo tavukgöğsünü tavsiye ederim, şimdiden kolay gelsin...

herkese sevgiler...

yesildomates dedi ki...

gerçekten baharat kokuları buraya kadar geldi..
helede tarçının o mis gibi kokusuna bayılırm..
ellerine sağlık..
sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Çok şık ve çok da nefis görünüyor Hatice'ciğim..Ellerine sağlık canım..Bende istiyorum ama bir türlü kısmet olmadı..


Desteğin ve güzel yorumların için gönülden teşekkürler canım..


Sıcacık sevgilerle.

Adsız dedi ki...

elmalı payı cok severım nefıs gorunuyor ellerıne saglık sevgıler...

Hatice dedi ki...

Yeşildomates beğenmene çok sevindim, çok teşekkürler...

Gülcüğüm senin ellerinden çok daha güzel çıkacağına eminim, herşey gönlünce olsun...

teşekkürler Banu...

sevgiler...