Pages

  • RSS

13 Şubat 2009

2 Yaş Pastası

Pastayı kedidili bisküvisi ile hazırladım. Aslında dikdörtgen şeklinde pandispanya pişirip 2 şeklini vermeyi düşünmüştüm ama sonra böylesi daha pratik geldi.


Pasta için 1,5 paket (300gr.) kedidili bisküvisi kullandım.
Kreması için daha önce de kullanıp, her seferinde memnun kaldığım, tarifini Sevgili Zinnur'dan aldığım orjinali Martha Stewart'a ait çikolatalı puding tarifini 2 ölçü pişirdim.

Kedidillerini vişne reçelinin suyu, süt ve ılık su karışımıyla ıslattım.
Aralarda fıstık krokan, böğürtlen ve muz kullandım.
Pastanın dışını bitter çikolata rendesi ile kaplayıp ertesi gün üzerine 2 şablonunu yerleştirip etrafını hafifçe çizdim, daha sonra içini beyaz çikolata rendesi ile doldurdum.


ilgili bağlantılar;
* çikolatalı, vişneli, fıstık krokanlı pasta
* muzlu çikolatalı pasta
* KediDili Pastası

10 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok güzel olmuş pastan canım.ellerine sağlık.çok leziz görünüyor.sevgilerimle...

Damak Tadı dedi ki...

Hatice'ciğim,ben diğer vişneli pastanı denemeden sen bu pastayı bizlerle paylaşmışsın..Şimdi deneyeceklerim 2 oldu..Çocuklar tatilden yeni döndüler artık ilerleyen günlerde yaparım bende..Ellerine sağlık canım..Güzel bir hafta sonu tatili diliyorum..


Sevgilerle..

Saliha dedi ki...

HATICEM,OĞLUMUN DOGUM GUNU YAKLASIYOR VE BEN NEDENSE COK ISTEKSIZIM:(OKUL,EV VS OLABILRI BU ISTEKSIZLIK..HEMEN BU FIKRI KARDESIMLE PAYLAŞAYIM,HIZIR GIBISIN:)

ELLERINE SAGLIK,RABBIM SAGLIKLI HUZURDOLU ÖMURLER VERSIN PAŞAMA:):):)

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ne kadar lezzetli görünüyor, ellerine sağlık Hatice!

Unknown dedi ki...

canım
ellerine sağlık.hemen denemek istiyorum
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba, adres degisikligini bildermek istedim. Artik bana bu adresten ulasabilirsiniz: http://lavantin.wordpress.com

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba, blogunuzun sessiz takipcilerindenim, bir ödülde size birakmak istedim umarim hosunuza gider, www.aktifcocuk.blogspot.com adresinde görebilirsiniz sevgiler Yeliz

Adsız dedi ki...

Pratik olduğu kadar lezzetli bir görünümü var.Ellerine sağlık

Hatice dedi ki...

Neslihancığım çok teşekkürler...

Gülcüğüm bu kremaya vişne çok yakışıyor, mutlaka denemeni tavsiye ederim...

Salihacığım bazen oluyor öyle, geçen sene bende de olmuştu, o zamana kadar geçer belki...
bu pratik bir pasta oluyor, ama sen yine duramaz, harika işler çıkarırsın:))
güzel dileklerin için de amin diyorum...

Burçinciğim beğenmene çok sevindim, çok teşekkürler...

Ayşegül, denediğinde de beğenirsin umarım, şimdiden kolay gelsin...

Lavantin, teşekkürler...

Sevgili Yeliz, çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum:)

Sevgili Dilek çok teşekkür ederim...

herkese sevgiler...

Tijen dedi ki...

Ellerinize sağlık en kısa zamanda denemek isterim.İzniniz ile sitem de de paylaşmak isterim.

Duahazinesi.com

Tijen