Pages

  • RSS

13 Mayıs 2008

Zülfiye'nin menüsü


Bilgisayardaki resimleri karıştırırken karşıma çıkan bu resimler, tarifleri gelince eklenmeyi bekliyorlardı muhtemelen. Şimdilik tarifleri olmasa da, çekilmelerinin üzerinden 2 yıl gibi uzun bir zaman geçsede menü örneği olarak fikir vermesi açısından eklemek istedim.

O gün lise arkadaşlarımızla Zülfiye'de toplanmıştık ve Zülfiye bize harika bir sofra hazırlamıştı.



Menüdekiler:

*Karışık turşu
*Zeytinyağlı yaprak sarma
* Laz Böreği


* Haşhaşlı Çörek


*İçi Reçelli Kurabiye (Ortası reçelli, dışı hindistan cevizine bulanmış)









* Kereviz Salatası


Not: Tarifler geldikçe ekleyeceğim.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Benim artık en çok dikkatimi çeken şeylerin başında menüler ve sofra düzenlemesi geliyor.Googlede yapılan aramaların çoğuda kahvaltı sofrası ve davet menüsü şeklinde.
Haticecim arkadaşının ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel görünüyor ama en çok ortası reçelli dışı hindiştan cevizli kurabiyelerin tarfini merak ettim.Sevgiler..

Hatice dedi ki...

Zerrinciğim menüler benim de ilgimi çekiyor, ne hazırlayacağım diye düşünürken fikir veriyor. Arkadaşımla görüştüm, bazı tarifleri aldım, ama senin istediğin kurabiyenin tarifi henüz gelmedi, inşallah en kısa zamanda bana tarifleri ulaştıracak. ben de geldikçe eklerim.