Pages

  • RSS

04 Aralık 2007

muzlu çikolatalı pasta

Bu pasta da daha önce yaptığım vişneli, çikolatalı fıstıklı pastanın muzlu versiyonu. Bu çikolatalı kremanın kıvamı ve lezzeti öyle güzel oluyorki, pastayı kaplamak için de kullanışlı bir krema. Bu çikolatalı puding-krema tarifini paylaşan Sevgili Zinnur'a bir kez daha teşekkür etmek istiyorum...
Ben bu sefer pastanın arasına küp doğranmış muz ve damla çikolata kullandım. Üstüne de kakao eleyip spatulla şekil verdim ve toz fıstıkla süsledim.

16 yorum:

Şule dedi ki...

hatice bu nasıl bir görüntü mest oldum resmen :) ellerine sağlık.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim, bu bana yapilir mi? Hafta ici böyle güzel bir pasta hemde en sevdigimden (muzlu-cikolatali), ben simdi hafta sonuna kadar kendim hazirlamak icin nasil beklicem? Ellerine saglik, eminim lezzeti de harikadar.

Selamlar ve öptüm canim..

Mutfak Havlusu dedi ki...

ooo gene nefis bir pasta
yahu diyecek söz bulamadım bak sen şimdi:)
o kadar güzel görünüyorki pasta kendi başına anlatıyor diyeceğini laf kalabalığına gerek yok:)
ellerine sağlık,birde son olarak böyle bir dilimle olmaz tamamı ancak keser:)))

Hatice dedi ki...

Şule'ciğim yorumunu görmek ne güzel:) beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ederim...

Kevser'ciğim ikram etmek isterdim sana,neyse şunun şurasında haftasonuna da bişey kalmamış;)

Zeynep'ciğim senin yorumlarını okuyunca yüzümde bir gülümseme beliriyor, sen çok yaşayasın:))

herkese sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba gökkuşağı kadar güzel pastalar gördüm...Hepsi bi sanat eseri ellerinize sağlık..Bu resimlerden ayrılamadım paylaşımınız için teşekkürler...ziyaretlerinizin devamını beklerim

Saliha dedi ki...

sevg�l� hat�ce,eller�ne sagl�k...baz� arkadaslar�m�n sayfalar�ndak� pasta ve tatl�lara hayran kal�yorum,hemen kalk�p yapas�m gel�yor..sende bunlar�n i�indesin...�u �ikolatal� pasta yasa�m kalks�n s�rf sana �zencimden yapaca�m(yoksa yiyece�imden de�il:P)..zaten kopyal�yorumda tar�fler�n� haber�n olsun:))..sevg�ler�mle...

hanimi�;o�lum ay�c�na d�me diktirdi bir s�r�...bay�l�r d�melere....sonrada bunun ad� bay d�me anne!! dedi:))

Unknown dedi ki...

Merhaba canım.Pasta muhteşem olmuş,bayıldımmmmmmmm.
Ellerine sağlık.
Sevgiler..

Yaren dedi ki...

Cok nefis olmus ben bunu yapmam lazim insal. haftaya bu tarifi yapcam.Ellerine saglik.

Adsız dedi ki...

Tek kelimeyle müthiş, iştah açıcı, ağız sulandırıcı :)))

Ellerinize sağlık..

sevgiler.
www.misssgibi.com

Serpil dedi ki...

Ayyyy süper yaa. Çok canım istedi. Bu satte nerden bulcaz tatlıyı bak krizim geldi. Harikasın. Sevgilerrrrrr....:))

Adsız dedi ki...

kremanın tarifini yazdım bir kenara mutlaka denemem gereklerin içine girdi bile
ellerine sağlık çok baştan çıkarıcıı

Hatice dedi ki...

merhaba ismini unutan ziyaretçim, pastaları beğenmeniz çok mutlu etti beni; ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim...

Saliha'cığım beğenmene çok sevindim inan, en kısa zamanda çikolata yasağın kalkar, sen de yapar ve yersin inşallah...
tarifleri beğenip, denemen de çok mutlu eder beni, güzel yorumun için çok teşekkür ederim...
çocuklar bir alem oluyor:) sevgilerimi gönderiyorum...

çok teşekkür ederim Nazlı...

Sevgili Yaren yaptığında da beğenirsin umarım, sonuçtan beni de haber et olurmu??

Sevgili Zerrin, Serpil ve Yeşim pastayı beğenmenize çok sevindim, güzel yorumlarınız ve ziyaretiniz için çok teşekkür ederim...

Sevgili Yeşim, bu kremayı mutlaka denemeni öneririm, nefis bir krema oluyor...

herkese sevgiler...

zinnur dedi ki...

Harika gorunuyor Hatice, ellerine saglik.

Hatice dedi ki...

Zinnur yorumun çok mutlu etti beni, çok teşekkür ederim...
sevgiler...

dostkokusu dedi ki...

Hatice hanım bu nasıl bir görüntüdür böyle,benim gibi hamile olanların sitenize uğramaması gerek sanırım ama her sabah uğramadan geçemiyorum:) bayılırım çikolatalı pastalara,ilk fırsatta deniycem ellerinize sağlık,Bizide linklerinize eklerseniz seviniriz.sevgilerle...

Hatice dedi ki...

merhaba Firuze&Saniye, böyle bir durumda canınızı istettiğim için üzüldüm şimdi, keşke gönderebilseydim. ama beğenmenize de çok sevindim:) pastayı yapar ve afiyetle yersiniz umarım...
rahat bir hamilelik ve sonunda da kolay bir doğum dilerim...
sevgilerimle...