Pages

  • RSS

09 Haziran 2010

Leziz Dergisi ve SeMaVeR 5 Yaşında!



Beş çayına bekleriz!
Evet, heyecanla beklediğim sayı çıktı:))

Geçtiğimiz aylarda Leziz Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Sevgili İnci Hanım'dan aldığım mail beni çok heyecanlandırmıştı:)
Yazışmalarımız sırasında İnci Hanım’ ın, blogunun ismi "SeMaVeR", o zaman çay kahve bölümünü hazırlayalım teklifi üzerine, çekim gününü kararlaştırdık…
Neler yapabilirimi düşündükten sonra, menüme karar verip hazırlıklara başladım.

28 Nisan 2010 Çarşamba günü Sevgili İnci Hanım, fotoğrafçısı Hande Hanımla birlikte geldiler. Sofrayı görünce ne çok şey yapmışsınız, deyip beğenilerini iletmesi heyecanımı biraz yatıştırdı. Keyifli geçen 4 saatte, hem sohbet edip hem de fotoğraf çekimi gerçekleştirdik.

Aslında hazırladıklarım daha fazlaydı ama bu sayıda çıkan tarifler;

Leziz Dergisi Haziran 2010

* Enginarlı kabak salatası
* Kıymalı patatesli sarma börek
* Sürpriz dolgulu küçük kekler
* tarçınlı bademli minik kurabiyeler
* çilekli kedidilli pasta
* fıstıklı sultan lokumu


Bu güzel fırsatı bana veren Leziz Dergisi Genel Yayın yönetmeni İnci Hanım’a, ve harika fotoğrafları için de Hande Hanım'a çok teşekkür ediyorum...


~~~~~~~~~~~
Dergi çekimlerinin olduğu dönemde blogumun da 5. yılı bitti. Nisan 2005'te açmıştım, bu zaman zarfında blog arkadaşlarımdan pek çok bilgi edindim, hepsine teşekkürler ediyorum...
Bu 5 yıllık dönemde benim paylaşımlarımın da bir faydası olduysa ne mutlu bana!
Tariflerle ilgili bir not: Sürpriz dolgulu küçük kekler tarifinde; kek hamurunda kullanılan un miktarını 2 su bardağından 1 parmak eksik olarak yazmıştım ama, dergide tarif 2 bardak un olarak verilmiş, yoğun kekleri tercih etmiyorsanız un miktarını azaltabilirsiniz!

45 yorum:

Narince dedi ki...

Haticeciğim 5. yıl da böyle kutlanabilirdi ancak. Tebrik ederim
canım, hakediyorsun sonuna kadar. Bi koşu dergiyi almalıyım.
öptüm canım...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

haticeciğim
her güzelliği hakediyor senin güzel ve faydalı sayfan..
nice yıllar hep beraber paylaşalım..
sevgiyle

Damak Tadı dedi ki...

Nice nice kutlamalara canım..Dergi içinde kutlarım seni..Çok mutlu oldum senin adına..Sevgilerle..

Unknown dedi ki...

Haticem canım tebrik ederim senin adına çokkk mutlu oldum bende.Elle
rine,emeğine sağlık öpüyorum...

Pelin dedi ki...

Haticeciğim ,
Müthiş bir haber bu:)) Heyecanını tahmin edebiliyorum. Ama çok güzel bir menü hazırlamışsın gerçekten. Kutluyorum hem bu haber için hem de bloğunun yeni yaşı için seni.
Kocaman sevgiler

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Haticeciğim tebrik ederim. Leziz Dergisini bende takip ediyorum ama İzmir e biraz geç geliyor. İnci hanımı geçtiğimiz haftaki softbowl etkinliğinde İstanbulda az da olsa tanımıştım. Çok kibar bir insan. Tariflerini mutlaka okuyacağım.Sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tebrik ediyorum nice upuzun yıllara canım hep birlikte...

Ne güzel resmen çifte kutlama olmuş sana başarılarının devamını diliyorum canım...

yeşim dedi ki...

5.yıla yakışır harika bir kutla olmuş canım haticecim..bende yürekten kutluyor başarılarının hep daim olmasını diliyorum...inşallah tv de de izleriz seni ...öpüyorum.sevgiler...

umutluhayat dedi ki...

hatice hanım nice 5 yıllara,en güzel şeyleri hak ediyorsunuz.sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

haticecim öncelikle bu güzel sayfa ve dopdolu bilgilerle dolu sayfan için biz teşekküğr ederiz 5. yılın hayırlı uğurlu olur inş.
Daha uzun seneler yeni yeni güzelliklerle beraber olabilmek dilegiyle
Ayrıca leziz dergisi içinde tebrik ederim seni
sevgiler

zarpandit dedi ki...

kocaman kocaman tebrikler sana! harikasın! :)

gün isigi dedi ki...

Tebrik ederim gercekten yaptiklariniz harika.. Bunu emeginizle hakediyorsunuz 5. yiliniz kutlu olsun sizi gönülden kutluyorum basarilarinizin devamini diliyorum.. Sevgiler...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

5. yılını tebrık edıyorum canım.tariflerın gercekten çok guzel görunuyor.leziz dergisine çıkmış olmanıda ayrıca tebrik edıyorum.İnci hanım doğru secım yapmıs:)sevgilerr

Yelish dedi ki...

TEBRIK EDERIM CANIM DERGIDE TARIFLERINI GORMEK NE GUZEL
SEVGILER

Adsız dedi ki...

Ya iyi guzelde, ben ara sira bir kez yemek tarifi araken portakal agaci ile tanistim daha sonrada oradaki linkten ne kadar yemek blogu olan hanimlari kesvettim. Tamam iyi guzelde, sizin isiniz gucunuz yemek yapmakmi allah askina, zannedersem Turk hanimlarinin buyuk bolumu kilolu,
caylar, borekler guzel ama ben eger tombis olacaksam, bunlari pek nadir yaparim. Ayrica birde sunu soruyorum, bu isten bir kazanciniz oluyormu, butun yaptiginiz yemeklerin resmini cekip koyuyorsunuz, hepsi cok guzel ama
bu kadar zaman harcayip ucunda sadece zevk icin yapmak olmasin.
Tamam bende guzel yemek yaparim ama oyle yaptigim yemegin resmini cek, internette koy, bana gore degil, ama Turk hanimlari cok marifetli ama bu yemege gosterdikleri ozeni biraz olsun vucutlarinada gosterseler, biraz az yeseler iyi olur. Birazda spor yapin ne olur.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

şu adsız arkadasın yorumuna bayıldım cok guldum:))))
bunun nasıl bir keyif nasıl bir manevi haz oldugunu anlaması ne kadar güç. Bu işten para değil ama arkadas kazanıyoruz biz en çok, bir de en sevdiğimiz hobimizi paylaşıyoruz. daha ne olsun.
Leziz için de tebrik ederim, geçen yıl ben de bir çekim yapmıştım İnci ile, gerçekten çok tatlıdır. tebrikler tekrar

İnci Yemek dedi ki...

Haticeciğim öncelikle seni çok çok tebrik ediyorum:)yorum yazan arkadaşlarıma katılıyorum bunu çoktan hakettin canım süpersin:)
maşallah sana ilk işim lezzet dergisini almak.
Ayrıca yaseminciğimin bütün yazdıklarına katılıyorum:))
çok öpüyorum canım..

Tuba dedi ki...

Cok cok tebrik ediyorum canim. Cok sevindim. Blogun gercekten cok guzel ve benim de cok severek takip ettigim bloglardan. Basarilarinin ve sevinclerinin sonsuz olmasi dilegiyle,

birsence dedi ki...

haticeciğim nefis bir sayı hazırlamışsınız resimleride hande hanım çok güzel çekmiş gerçekten...baqşarılarının devamını diliyorum canım benim...
yeni yaşınıda kutluyorum iyiki açmışsın blogunu tatlım...çok çok öpüyorum seni...

Unknown dedi ki...

oooo tebrikler Haticeciğim bence haketmiştin zaten nefis tariflerin var maşaallah dergiyi Temmuz ayında bulabilme imkanım olurmu acaba olsa mutlaka alırım umuyorum devamı gelecektir canım sevgiler
tarifleri buradan da yayınlasan iyi olur aslında :)

Hatice dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım o sıcacık yorumlarınızla desteğinizi öyle güzel hissettimki, bir kere daha iyiki açmışım blogumu dedim:))
Sevgili Neclacığım, Nunucuğum, Gülcüğüm, Deryacığım, Pelinciğim, Mineciğim, Aslıcığım, Yeşimciğim, umutluhayat, Sevilciğim, Zarpandit, günışığı, Tülin, Yeliz, Yasemin, İnciciğim, Tubacığım, Birsenciğim, Aynurcuğum hepinize ayrı ayrı çok teşekkürler ediyor, sevgilerimi gönderiyorum:)

Sevgili Aynur, sanırım sen yurtdışındasın, temmuz ayına kalacağını sanmıyorum, eğer buralarda bir yakının varsa ona da aldırabilirsin. aslında dergi fotolarını eklemiştim, tarifleri de eklemeye çalışırım...

Sevgili Adsız, bu işten bir para kazancım olmuyor, zaten dikkat ettiyseniz sayfamda reklam da yoktur, yaptıklarını ölçülü yedikten sonra çok fazla kilo probleminin de olacağını sanmıyorum, zaten hergün tatlı, börek de pişmiyor evlerimizde. ne de olsa pek çok yemek blogu sahibi arkadaşım aynı zamanda bir anne olduğu için çocuklarına dışarıdan katkılı yiyecekler yedirmektense evlerinde kendileri hazırlıyorlar.
aslında sonraki yorumda Sevgili Yasemin arkadaşım çok güzel anlatmış herşeyi, ama bizlerin bu kadar emek verip hazırladıklarımızı bir çırpıda izinsiz alıp yayınlayan sitelere de çok kızıyorum...

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. 5. yılınıza yakışan bir kutlama olmuş, tebrik ediyorum. Tarifler süper görünüyor, ellerinize, emeğinize sağlık. Güzel paylaşımlarınız için çok teşekkürler, tariflerinizden yararlanmaya, yeni şeyler öğrenmeye devam edeceğim. Daha nice 5. yıllar ve güzel paylaşımlar dileklerimle...
Sevgiler.

Müge Hüner dedi ki...

Hatice'ciğim;
Blog dünyasına ilk adım attığım zamanlarda takip listeme eklediğim ve yıllardır da keyifle, beğeniyle takip ettiğim bloglardan birisin.

Çizgini hiç düşürmedin hatta sürekli yükselttin.
Tariflerine ve kibar tarzına bayılıyorum.

Hem 5. yılını, hemde dergi çalışmanı canı yürekten kutlarım.

Fotoğraflar da şahane gözüküyor, ilk market alışverişinde bir Leziz atılacak sepete :)

Nice nice 5 yıllara canım.

Sevgilerimle...

mehtap kuzucu dedi ki...

hatice hanım nice güzel,dolu dolu geçecek 5 yıllara...harika bir bloğunuz var kardeşim umutluhayat'taki yorumunuzda tanıdım sizi ve hemen izleyenleriniz arasında yerimi aldım bile,ayrıca leziz dergisini zaman zaman alıyordum bu sayıyı özellikle sizin güzel emeklerinizi görmek için alacağım..bende yeni bir blogger olarak ziyaretinizi bekliyorum sevgiyle kalın...

http://ucelma.blogspot.com/


http://wwwfacebookucelma.blogspot.com/

Banu dedi ki...

Tebrik ederim hayırlı olsun... Ellerinize emeğinize sağlık... Bu dergiye hiç dikkat etmemiştim yarın alacağım harika görünüyor... Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Bu kadar güzel yorumdan sonra ne denilebilir ki?..Canı gönülden seni tebrik ediyorum ve aynı zamanda nice senelere sağlıklı ve mutlu ailen ve sevdiklerine diyorum:)..Her şey gönlünce olsun haticeciğim..derya..

zerrin dedi ki...

Hatice'cim 5 yılını kutlarım..Dergi içinde tebrik ederim senin için güzel bir 5 yıl hediyesi olmuş çok sevindim dergiyi en kısa zamanda alacağım sevgiler...

hunerlieller dedi ki...

nice güzel,dolu dolu geçecek 5 yıllara...tebrikler..

Mutfak Dili dedi ki...

Tebrik ediyorum. Nice yıllara inşallah. Hayırlara vesile olur siteniz. Bende çok tarif aldım kullandım. Yeni sablon çok iyi olmuş. Allaha emanet olun

made in funda dedi ki...

harikasın canım..nice 5 yıllara inşallah....bizim de senden öğrenecek ne çok şeyimiz var...

rumma dedi ki...

Canım çoook sevindim tebrikler..

ayrıca 5. yaş gününü canı gönülden kutlarım .

Yaren dedi ki...

Haticecim senin nagmina cok sevindim cok güzel bir olay,tebrik ediyorum.Cok da güzel seyler hazirlamisin,ellerine saglik arkadasim.Ayrica blogunun yasi kutlu olsun,daha nice seneler diliyorum.sevgiyle kal:)

İnci Yemek dedi ki...

Canım yazı hatası olmuş:))ben bu hatayı konuşma dilindede sık yaparım:)alışkanlık oldu ben de:)
ama doğru dergi alındı canım.
Başarılarının devamını diliyorum seni izlemeye devam:)çok öpüyorum..

YeMeK vAkTi dedi ki...

nice 5 -10 lu yıllara..bu arada tarifler çok güzel görünüyor ellerinize sağlıkk

HÜLYA dedi ki...

canım nice 5 yıllara ....

uğrayamadım epeydir , uğradım ama yorum yazamadım zamansızlıktan affet lütfen. senin adına çok sevindim canım..

herşey daha güzel olur inşallah.. ilk iş bir lezzet dergisi almak olacak...

sevgiler canım ...

Adsız dedi ki...

haticeciğim tebrik ederim nice yıllara.dergiyi senin yazından sonra aldım ama blog ismini yazmamalarına bahsetmemelerini anlayamadım...

Hatice dedi ki...

Deryacığım o güzel yorumlarınla hep desteğini hissediyorum, çok teşekkürler ediyorum, İzmit'e selamlar...

Hatice dedi ki...

Sevgili arkadaşarım keyifle okuduğum o güzel yorumlarınız için herbirinize çok teşekkürler ediyor, sevgilerimi gönderiyorum:))
umarım dergideki tarifleri de beğenirsiniz:)
sevgilerimle...

yemekbiraşk dedi ki...

sevgili Hatice,
bu blog dünyasını beş yıldır takip ediyorum ve bunlarda bir kaç tanedir fırsat buldukca girer bakardım şimdi bende yaklaşık iki aydır burdayım senin kadar heyecanlandım sanırım çok hoş bir duygu olsa gerek okadar emek veriyorsun ve bunun meyvelerini alıyorsun. bu 5. yılda çok güzel bir hediye bencede. hepsi birbirinden güzel gözüküyor salata nefis zaten... diğerlerinide en kısa zamanda denemek istiyorum artık eve dönünce inşallah...
sevgiler...

Hatice dedi ki...

yemekbiraşk çok teşekkür ederim:)
yemek dergileriyle evlenme arefesinde bir tanıdığın verdiği bir dergi ile tanışmış, daha sonra da uzun bir süre almaya başlamıştım. bir gün tariflerimin bir yemek dergisinde yayınlanacağını da hiç düşünmemiştim doğrusu:)
gerçekten güzel bir deneyim oldu benim için:))

diğer tariflerden de salata gibi memnun kalırsın umarım, sonuçlardan da haberdar edersen sevinirim...
sevgiler...

gülşen dedi ki...

Hatice Hanım tebrik ederim,nekadar güzel birşey tariflerinizin dergide yayımnlanması,bende inşallah blog açmayı düşünüyorum ve inşallah ileride sizin gibi başarılı olabilirim:)
bu derghideki sarma börek çok dikkatimi çekti çok muntazam sarılmış ve sunumu harika,onun tarifini mutlaka denemeliyim,birgece önceden yapılması benim için çok iyi misafir için önceden hazırlığı seviyorum,ama arşivde tam bu dergideki yapılmış olan hangi tarif acaba?
sevgiler...

Hatice dedi ki...

Sevgili Gülşen, çok teşekkür ederim:))
Blogunu merak ettim, açtığında haber verirsen ziyaret etmek isterim:)
inşallah sen, çok daha büyük başarılar elde edersin:)

Bu böreğimi yiyenler çok beğeniyorlar, inşallah sen de beğenirsin:)
böreğin sitedeki tarifine buradan ulaşabilirsin, dergideki haline ulaşmak için de fotoğrafın üzerine tıklayabilirsin. Üzeri için 25-30 gr tereyağı kullanman yeterli olur. Bir de bu börek için taze yufkacı ufkası kullanmanı tavsiye ederim, gerçi bu tüm börekler için geçerli:))
Böreği hazırlayıp, sosunu döktükten sonra üzerini örterek 1 gece buzdolabında bekletebilirsin.
üstelik börekleri bu şekilde bekletmek hem pratik oluyor, hem de lezzeti artıyor:)

Madem önceden hazırlayabileceğin tariflere öncelik veriyorsun, bir gün önceden hazırladığında daha lezzetli olan, dergide de yayınlanan tarçınlı, bademli kurabiyeleri tavsiye edebilirim:)
Eğer bu tür lezzetleri seviyorsan;)
Badem yerine fındık, ceviz de kullanabilirsin:)

sana şimdiden kolay gelsin, denediğinde sonuçlarını öğrenmek isterim:))
sevgiler...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Sizi tebrik ediyorum. Daha nice 5 yillara!! Dergi icin de hazirladiginiz hersey guzel gorunuyor. Basarilariniz devamini dilerim.

Hatice dedi ki...

Düşbahçesi, çok teşekkür ederim:) sevgiler...

Şeyma dedi ki...

Bu ne güzel bir haber :) Allah başarılarının daim kılsın Hatice ablacım.

Bu vesileyle hicri yılbaşını da kutlarım. Görüşmek üzere :)