Pages

  • RSS

15 Nisan 2010

Muzlu Damla Çikolatalı Tiramisu

IMG_9889

Bu pastayı da Pembe Düş bahçesinin düzenlediği "Adını Sen Koy" etkinliğine gönderiyorum, Sevgili Aslı ve Sevgili Selma'ya kolaylıklar diliyorum. Etkinliğe katılan tarifleri buradan takip edebilirsiniz.

Tiramisunun tarifine buradan ulaşabilirsiniz. Ara katında muz dilimleri ve damla çikolata kullandım ve pasta keki yerine de kedi dili bisküvisi ile hazırladım.
Not: Aşağıdaki fotolardaki tiramisunun kreması kahveli, üstteki dilim fotoğraftaki krema ise kahvesiz...




Etkinlikle ilgili diğer tarifler;


* Çikolatalı, Granül Kahveli Tatlı
* Muzlu, Tiramisu-Kahve Aromalı Kuplar

26 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor Hatice'ciğim,ellerine sağlık canım..


Sevgilerle..

Zehra Gürgen dedi ki...

Haticecim bu etkinliğe çok güzel uymuş.Kahveli tad deyince tiramisu bir numaradır.
ellerine sağlık canım

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim nefis olmus afiyetler olsun.

kalpkurabiye dedi ki...

hatice hanım ellerinize sağlık hatta nişanlım yanımda banada yap diyor:))

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık nefis olmuş

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Haticeciğim yakın fotoğraflarda sanki uzanıp alınacakmış gibi canlı duruyor.Eline sağlık.Sevgiler

Eya dedi ki...

Himmm..muzlu hic denememistim Tiramisu´yu ...listeye aldim bnile, ellerine saglik, sevgiler

zehra

Adsız dedi ki...

Haticeciğim,
hem çok güzel hem de çok pratik bir pasta olmuş,bana uyar :)
ellerine sağlık,hayırlı cumalar,sevgiler...

emelce yemek dedi ki...

bayilirim tiramisuya eline saglik

Adsız dedi ki...

S.a cumanız mübarek olsun.
tiramisuyu yaparım fakat hiç kedidilli denemedim.tarifini deneyeceğim inşaallah..

Unknown dedi ki...

öyle bir canım çekti ki.ellerine saglık.

rumma dedi ki...

Canım hiç tiramisu denemedim, niyetlenirsem tarifini uygularım inş, nefis görünüyor..

Muz ile beraber dahada zenginleşmiş , damla çikolatada çok yakışır..

hayırlı cumalar,sevgiler

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerinize sağlık. Harika olmuş....

Unknown dedi ki...

Canım Haticeciğim ellerine sağlık enfes olmuş olsada yesem.Hayırlı cu
malar kocaman öpüyorum...

Adsız dedi ki...

çok güzel ellerine sağlık..
http://denizkayra.blogspot.com/

Pembe Dusbahcesi dedi ki...

Merhabalar...

Etkinliğimizde bizi yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ediyoruz...

Sevgiler...

aleyna dedi ki...

elinize sağlık hatice hanım fotolar konuşuyor yine.bende çok severim kahve tadını.mutlu haftasonları

Gönülünce dedi ki...

Geçenlerde bende yaptım gerçekten harika bir lezzet...Ellerine emeklerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

Saliha dedi ki...

Haticecim,ellerine saglık,sen benim pasta,tremisu ustam olark ilham kaynagımsın:)
sevgılerrrrrrrrrrrrr:)

MUTFAKISTAN dedi ki...

HARIKA GORUNUYOR CANIM
AFIYET OLSUN
SEVGILER

umutluhayat dedi ki...

enfes olmuş,ellerinize sağlık.tiramisuya bayılırım

yeşim dedi ki...

ellerine sağlık canım.çok güzel görünüyor.iyi haftalar diliyorum.öptüm.sevgiler…

Ilker Erdem dedi ki...

Tiramisuyu cok severim. Hatta en sevdigim pastadir diyebilirim. Goruntu cok guzel. Sevgiler

kutsalceyiz dedi ki...

SEVGİLİ ARKADASIM FACEDEN ULAŞTIM,
tüm tariflerini alt üst ettim,izlemeye alyorum seve seve,benimde bir yemek blogum varda artık giresim gelmiyor (kutsalsofra.blogspot),benim olarak göremiyorum,ne yayınladıysam densizin biri kopyalamış,yayınlıyor,inanılmaz üzüldüm, hadi bir iki olsa neyse dersiniz,hepsini almış...
umarım size olmaz,sevgiler

meltem beker dedi ki...

Çok iştah açıcı görünüyor ellerinize sağlık:)
Anneler günü yarışmamaıza bekleriz:)
kucak dolusu sevgiler...

http://www.meltemmutfakta.com

Hatice dedi ki...

Gülcüğüm çok teşekkür ederim:)

Zehracığım etkinlik konusunu görünce aklıma hemen tiramisu gelmişti:))

Gülcan çok teşekkür ederim...

Denizciğim yapımı da pratik, hemen yap derim:))

çok teşekkürler umutluhayat...

Mineciğim siteyi ağırlaştırır diye fazla büyük fotoğraf ekleyemiyorum, beğenmene sevindim:)

Sevgili Zehra, muzlu lezzetleri seviyorsan denemeni tavsiye ederim...

hayatcemresi, beğenmene çok sevindim:)

ben de çok seviyorum Emel:)

Sevgiesintisi, kedi dillerini ıslatırken dikkat etmek gerekiyor, onun dışında oldukça pratik, bir de bu şekilde denemeni tavsiye ederim...

Eylem ben de gördükçe tekrar yapayım diyorum:))

Rumma hafif, pratik ve lezzetli olmasından dolayı sıklıkla tercih ettiğim bir pasta, mutlaka denemeni tavsiye ederim, senin sunumunla ayrı bir güzel olacaktır:)

çok teşekkür ederim Arzu:)

Deryacığım çok teşekkürler, sevgilerimle...

denizkayra çok teşekkür ederim...

Pembe düşbahçesi, güzel bir etkinlik oldu, emeklerinize sağlık...

Aleyna beğenmene çok sevindim, çok teşekkürler ediyorum:)

çok teşekkür ederim Gönül...

Salihacığım mahcup ediyorsun beni:)

mutfakistan çok teşekkür ederim:)

umutluhayat tiramisu hem hafif, hem de lezzetli oluyor:)

çok teşekkür ederim Yeşimciğim, ben de sana iyi haftalar diliyorum.

Sevgili İlker ben de öyle:))

kutsalçeyiz hoşgeldin:)
yemek blogunun başına gelenlere çok üzüldüm, zaman zaman benim de başıma geliyor:(
binbir emekle hazırladıklarını bir tıkla gelip kopyalamaları, insanın moralini bozuyor:(

Sevgili Meltem, çok teşekkür ederim:)