Pages

  • RSS

06 Aralık 2014

Bir doğum günüsü

masa1

Bu güzel sofra Mart ayından kalma:)
Yegenimin 3.yas günü vesilesiyle toplandigimiz güzel bir günden kalanlar. Günün sonunda cocuklarda keyifli bir yorgunluk vardı:)



Menüdeki tariflerin çoğu sitede var, tarif isimlerine tıklayarak ilgili tarife ulaşabilirsiniz.

Menüdekiler:

Su Böreği (annemden)


Peynirli Tart (annem)


Haşhaşlı baharatlı tuzlu kurabiye



Çörekotlu Kurabiye



Zeytinyağlı Yaprak Sarma(annem)



Tepside Kumpir



Kısır



Kabak Salatası


Fırında Kaşarlı Mantar



Antep Fıstıklı Un Kurabiyesi



Elmalı Tart(annem)



Kara Kek(annem)



Tarçınlı Muffin (hazır muffin karışımı ile hazırlamış)



Limonlu Mini Cheesecake (ben)


Havuçlu Toplar


Tarifi buradan almış.

Muzlu Çikolatalı Toplar


Kızkardeşim tarifi buradan almış...

Çilekli Peynir Kremalı Pasta


4 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

masada bir kuş sütü eksik sanırım canım.hepsi harika görünüyor.sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Anneciginin ellerine saglik ne güzel seyler yapmis getirmis,peynirli tartin tarifi varmi bilmiyorum ama cok canim cekti,bende bir yapamadim onu,neyse dogum gününüz gecmiste olsa kutluyoruz efendim tabikide:)) sevgiler...

Hatice dedi ki...

mutfagabuyrun, çok teşekkürler, annem ayrı kardeşim ayrı coşmuşlar:)
sevgiler...

Bir terazi kızı, çok teşekkür ederim, peynirli tartın tarifini de ekledim, yapımı kolay, inşallah dener, beğenirsin:)
sevgiler...

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
http://www.remtamutfak.com