Pages

  • RSS

12 Kasım 2010

Leziz Dergisi ile Sonbaharda Çay Daveti

Nihayet dergiyi alabildim ve sizlerle paylaşmak istedim:))
Sonbaharda çay daveti...
Çay saati köşesiyle Leziz Dergisi Kasım sayısındayım:)


Daha önce Leziz Dergisiyle yaptığımız çekimden bahsetmiştim. Derginin çay saati bölümü için hazırladıklarımın bir kısmı Haziran sayısında yayınlanmıştı, kalan tarifler Kasım sayısında...

Bu arada bu güzel haberi bana ulaştıran, aynı zamanda kendiside bu sayıda yer alan Sevgili Hilal'e (sağlıklı mutfak) çok teşekkür ediyorum.

Bu vesileyle tüm ziyaretçilerimin bayramını tebrik ederim, sağlıklı, hayırlı, huzurlu daha nice nice bayramlara...

40 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim çok sevindim başlarıları
nın devamını dilerim öpüyorum.

Zehra Gürgen dedi ki...

Haticecim dergiyi çıkıp alamadım ama yarın hemen markete gidip alacağım, bu sayıyı kaçıramam. Başarılarının devamını diliyorum canım.sevgiler

Hatice dedi ki...

Deryacığım çok teşekkürler ediyor, sevgilerimi gönderiyorum:)

Hatice dedi ki...

Zehracığım umarım bulabilirsin, eşim epey aramış!
çok teşekkür ederim güzel desteğine, sevgilerimi gönderiyorum.

yemekbiraşk dedi ki...

haticecim çok mutlu oldum insan arkadaşlarının başarısını görünce göğsü kabarıyor onun kadar mutlu oluyor :)
sevgiler canım

Unknown dedi ki...

Ne kadar güzel..Çok sevindim senin adına..İnsanın tarfilerini dergide görmesi çok büyük mutluluk olsa gerek :)
Başarılarının devamını diliyorum..
Hayırlı bayramlar diliyorum ayrıca,sevgilerimle..

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Tebrikler, kutluyorum herşey gönlünüzce olsun sevgiler

Nehir Butik Pasta dedi ki...

oo süper bir haber tebrikler
mutlu bayramlar dilerim
sevgiler

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili arkadaşım.bu ne güzel bir haber.maşallah sana.çok sevindim adına.tebrik ediyorum canım.sevgiler...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Bu guzel habere cok sevindim. Basarilarinin devamini dilerim. Cok sevindim senin adina.

aslı dedi ki...

Tebrik ederim Hatice Hanım. Emeklerinizin bu şekilde ödüllendirilmesi ne güzel. Umarım hep böyle güzel haberlerinizi okuruz.
Sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ne güzel bir haber bu! Cok tebrik ederim Hatice hanim,Leziz dergisini burda bulmam cok zor ama eger hala bayilerde var ise anneme aldirmak isterim,cok hos...

Simdiden iyi bayramlar size ve ailenize,sevgiler...

mine dedi ki...

ooo dergiyi çoktan aldım :) başarılarının devamını dilerim

Hayatcemresi dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceğiniz hayırlı bayramlar diliyorum,kurban bayramınız mübarek olsun...

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Sevgili Hatice ciğim,

Bu süper bir haber:)Seni tüm kalbimle kutlarım canım. Neredeyse sitedeki tariflerin hepsi dergide yayınlanacak kadar güzel, bundan emin olabilirsin... Ben bugünlerde çok yoğunum, çocuklar tatile geldi, eşim görevli yurtdışına gitti, böyle güzel haberleri en son ben duyuyorum :(
Hatice ciğim, balkabağı şekerlemesinde kullandığım hindistan cevizini sormuşsun, sana bravo:) diyorum. Nasıl da farketmişsin iri taneli olduklarını:)) Normal hindistan cevizini eledim, böylece çok ince ve iri taneli olmak üzere iki farklı hindistan cevizi elde ettim. Ama bunu daha önce yapmıştım, şekerlemelerin üzerini tatlı olmayan bir şeyle kaplamak istediğimde aklıma geldi, uygulayınca çok da güzel oldu.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Tebrik ederim canım..bunlar emeklerinin karşılığı olarak sana güzel bir ödül bence:))tarifler harika..derya

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Tebrik ederim Haticeciğim :))
Eminim birbirinden lezzetli olmuşlardır :)

İyi bayramlar.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

HER SEYE KADIR OLAN YUCE ALLAH, BIZLERI, DOGRU YOLDAN VE SEVDIKLERIMIZDEN AYIRMASIN! HAYIRLI VE BEREKETLI KURBAN BAYRAMLARI DILEGIYLE

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir duygu olmalı.Gönülden tebrik edrim sizi.Darısı herkesin başına diyorum.Böyle güzel başarılar bizler gibi bu işe yeni başlayan blog yazarlarını çok heyecanlandırıyor.İyi bayramlar,sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Haticeciğim,
Çok sevgilerimi iletip, sevdiklerinizle mutlu bayramlar diliyorum canım.

yemekbiraşk dedi ki...

canım hayırlı bayramlar tüm sevdiklerinle beraber....

mintinin dünyası dedi ki...

bayramımız mubarek,kurbanlarımız kabul olsun inşallah arkadaşım.mintiden sevgiler ve tatlı bayramlar ...


tekrardan tebrikler canımmmm

evatolyesi dedi ki...

Başarılarınızın devamını dilerim:)
Sizinde bayramınız kutlu olsun sevdiklerinizle birlikte bir çok bayram kutlarsınız inşallah
SevgilerÇ)

Banu dedi ki...

Canım öncelikle iyi bayramlar:)) Tebrik ederim çok başarılarının devamını dilerim... Sevgilerimle...

Yemekbahane dedi ki...

Tebriklerrrrrr..

Sevil Şahin dedi ki...

haticecim tebrik ederim seni tatlım daha bir çok çekimler yaparsınız inş.
sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım,blogumdaki ödülünü uğrayıp alırmısın lütfen :)

YELDA dedi ki...

Merhaba Hatice blogumda seni bekleyen bir ÖDÜLÜN var seni bekliyoruuuuz :) Sevgiler...

canikom dedi ki...

üzülmeyin lütfennnnn

Unknown dedi ki...

sevgili Hatice nerelerdesin arkadaşım uzun süredir yoksun umaarım iyisindir bir sorun yoktur inşaallah???
ben atlamışım bu yazını dergideki lezzelerin için tebrik ederim daha nicelerine inşaallah diyorum ve gidiyorum sağlıkla kal

Magia da Inês dedi ki...

♫°° Amiga,

°º♫ Desejo para 2011
° • ♫ "O sonho realizado...
°º ♫°° ♫♫ O amor esperado...
° ·. •*• ♫ A esperança renovada..."

Bj♥s
Brasil °º♫
°º
° ·.

Unknown dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.

reyhandan dedi ki...

maaşallah tarifleriniz dergiye çıkacak kadar güzel görünüyo emeğinize sağlık banada beklerim SELAMETLE...

Yaren dedi ki...

Cok sevindim senin adina burda olsa o dergiden mutlaka alirdim.Basarinin devamini diliyorum canim.Yeni yilin mutlu olsun,sevgiyle kal:)

sarımutfak-hande dedi ki...

harika görünüyorlar ellerine
sağlık ayrıcada tebrikler canım

yemekbiraşk dedi ki...

merhabalar uzun zamandır yoksun umarım her şey yolundadır sevgilerimle
seval

Adsız dedi ki...

http://hobidunyam.womanforum.net tarafından düzenlenen
yemek etkinliklerinin SEVGILIYE OZEL TARIFLER *10* " Etkinliğine
ben http://balpare.blogspot.com/ ev sahibeliği yapacağım
30 Ocak-20 subat tarihleri arasında düzenlenen Sevgiliye Ozel Tarifler
Sevdiceğinize hazırlayacağınız tatlı,pasta,börek,yemek,çorba,salata vb.. her tarif kabulümdür.öyle aman aman illa özenilecek,harikulade şeyler beklemiyorum.hazırlayabileceğiniz ölçüde ne yapabilirseniz yeter. Sevdiceğiniz ne sever onu düşünün.en çok sevdiği çorbayı pişirip üstüne nanesini,pul biberini,yağını şöyle kalp şeklinde koymanız bile hem bir gülümseme sebebi olur,hem de etkinlik için harika bir resim.amann bizimki sevmez öyle şeyler demeyin.erkekler,babalar sevgilerini pek göstermezler.ama böyle küçük bir jest bile yaşı kaç olursa olsun içten içe (hani göstermese,belli etmese bile ) çok hoşuna gidecektir. sütlaç yapın mesela bir de tarçından kalp kondurun tamamdır.( şimdi bütün tarifler sütlaç olurmuş sakın ha:))))ben de yayınlarmışım etkinlik sonunda dermişim ki sevgiliye özel tarifler etkinliğimizin rakipsiz tek tarifi sütlaç oldu:) altına da link verirmişim Ayşe usulü sütlaç için tıklayın,Fatma usulü sütlaç için tıklayın.. sevgi ile yapılmış tüm ,sevdiceğin sevdiği bütün lezzetler olabilir. yanına bir kalp,(e tabi salata yapmışsak kalbi nereye konduracağız diyosunuz dimi:)-o zaman da yanına mini bir kurdele gül bile olsa tamamdır.)
yani ne diyeyim ,nasıl kandırıvereyim sizi katılmanız için:)
NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/
adresine başvurabilirler..

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Merhaba Sevgili Hatice

Siteni izlemeye aldım:) Keyifle takip edeceğim.

Başarılarının devamını dilerim

Sevgiler

Pelin dedi ki...

Çok bekledik Haticeciğim ama:)). Nerelerdesin? umarım iyisindir.Sevgiler

Yaren dedi ki...

Süpersin canim ,böyle güzel basarili haberlerinin devamini diliyorum canim,sevgiyle kal:)