Pages

  • RSS

25 Kasım 2011

Cevizli Kek

IMG_3823

Nilgün'ün çay sofrasından, nefis cevizli kek...


Malzemeler



  • 3 adet yumurta

  • 1 su bardağı toz şeker

  • 1 su bardağı sıvıyağ

  • 1 su bardağı süt

  • 2 su bardağı un

  • 2 paket kabartma tozu

  • 1 paket vanilya

  • 1 su bardağı dövülmüş ceviz

Hazırlanışı: Yumurta ve şeker çırpılır, süt ve yağ eklenir, çırpılır. Un, kabartma tozu ve vanilya eklenir, ceviz eklenir karıştırılır. Yağlanmış kalıba dökülür, 160 derecede pişirilir.

16 yorum:

BAL ANNE dedi ki...

en sevdiğim kek çeşidir eline sağlık............

HEDEN dedi ki...

hımmmm harıkaaaa,bu tür kekler çok nefıs oluyor ellerıne saglık.

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

oğlumun en sevdiği kek ellerinize sağlık sevgilerimle

Mutfaktan mis kokular dedi ki...

Cevizi çok severim ve beyine çok faydali. Senede 10 kilo tüketirim :) Keke de çok yakisiyor, harika gorunuyor ellerin dert görmezsin

müjde dedi ki...

Bayılırım.Ellerine sağlık.Mutlu haftasonları...

evatolyesi dedi ki...

Cevizli her lezzete bayılırım:) ellerinize sağlık

TURUNCU TATLAR dedi ki...

ellerine sağlık canım vazgeçilmez klasiklerimizden:)sağlıkla kal..

özlem dedi ki...

Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 30 KASIM-14 ARALIK tarihleri arasında http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz... Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!” Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için yeşil mutfak (Özlem) a gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

Adsız dedi ki...

Yaptım nefis oldu

Hatice dedi ki...

afiyet olsun, deneyip beğenmenize çok sevindim:)

Adsız dedi ki...

tarifin aynısını yaptımm çok güzel oldu elinize sağlık.

Hatice dedi ki...

beğenmenize çok sevindim, afiyet olsun...

gülşah dedi ki...

kalıp kaç cm acaba?

Rabia Acun dedi ki...

eline sağlik.bugun bu kek yaptim harika olmuş.bizimle paylaştiniz tsk ederim .

ebru dedi ki...

şimdi yaptım fırına verdim inş.güzel olur ama olcak gibi...

Hatice dedi ki...

Rabia Hanım, beğenmenize çok sevindim, deneyip, sonucu paylaştığınız için ben tşk ederim:)

Ebru Hanım, umarım beğenmişsinizdir...