Pages

  • RSS

13 Nisan 2016

Bazlamadan Pizza

     IMG_48071

 Evde kalan bazlamalardan ne yapsam diye düşünürken internette bu pizzalara rastlamıştım. Birkaç tarife bakıp ben de kendime ve elimdeki malzemelere göre kahvaltı için hazırlamıştım.
Ben malzemeleri ölçmedim, göz kararı yaptım.

Bazlamadan Pizza 
Hazırlanışı:

  1. Bazlamaları ortadan ikiye kesin. 
  2. İç tarafları yukarı gelecek şekilde fırın tepsisine dizin.
  3. Bir kasede salça, ketçap, domates rendesi (annemin yazdan hazırladığı pişmiş domates rendesini kullandım), kekik, zeytinyağı ve gerekirse az su ilavesiyle karıştırın. 
  4. Bazlamaların üzerine bu sosu fırçayla sürün.
  5. Üzerine kaşar rendesi serpin. İstediğiniz malzemeleri üzerine yerleştirin. (Ben Sucuk dilimleri, ince doğranmış sivri biber, maydanoz, zeytin kullandım. Mantar, mısır taneleri de ekleyebilirsiniz.)
  6. Üzerine tekrar kaşar rendesi serpip önceden ısınmış 180 -200 derece fırında kaşarlar eriyene kadar pişirin.


Afiyet Olsun...



Hiç yorum yok: