Pages

  • RSS

15 Eylül 2013

Betül'ün çay sofrası

btlmasa2
 
Bu güzel sofrayla merhaba diyelim inşallah :)
Uzun zaman oldu yazmayalı, blogları takip etmeyeli...
Çocukların okulu, bozulan laptop ara vermeye sebep :(
Tabi bir de yaşanılanlar, eskisi kadar heyecanın kalmayışı...
Akşamdan akşama gelen laptopla ne kadar olursa artık...
 
Hazır fırsat bulmuşken üzerinden çok zaman geçmeden geçen hafta sonu misafir olduğum bu sofrayı paylaşmak istedim.
 
Menüdekiler:
*Fırında kaşarlı mantar
*Patlıcan kızartma
*Kavaltılıklar, simit

 Haşhaşlı tuzlu kurabiye (tarife buradan ulaşabilirsiniz, Betül baharat eklemeden hazırlamış)
 
 

 Havuçlu Kek (tarife buradan ulaşabilirsiniz)
 
 
 
Aynı mayalı hamurdan
peynirli poğaça
 
peynirli mayalı örgü
 
ve açma
 
 
 
 
Bu haftaki okul öncesi tatil pikniği fotoları düzenlenmeyi bekliyor.
Bir de geçen haftaki misafirlik, yaşadığım büyük endişe dışında güzel geçen bir gün.Bir an dalgınlık şükürler olsun kötü sonuçlanmadı.2 yaşındaki oğlumun havuza düşüp, abisinin ona seslenmesiyle farkedip, onu o halde görünce ne yapacağını şaşırıp, elimi daldırıp çekip alabilmem.Sonrasında aklıma geldikçe Rabbime şükrettiğim bir gün...
Tatil bitti,  okullar açılıyor, tüm evlatlarımıza başarılı bir yıl diliyorum.

13 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bende ilk yorumumu size yapmis oluyorum o zaman,sizde hosgeldiniz,bende yoktum,özlemisim yazmayi...

Sofra harika elinize saglik ama oglunuza birden heyecanlandim neyseki kurtarmissiniz,Allah korumus,gecmis olsun diyorum...sevgiler size.

nalan dedi ki...

Çok geçmiş olsun sevgili Hatice.Bende epeydir ara verenlerdenim yazmaya ve arkadaşların bloglarını gezmeye...

Mutfak Dili dedi ki...

Cook guzel guzel lezzetler.. Elerine saglik olsun arkadasin... Hos geldiniz yeniden..
Boyle guzel blogun guzel tariflerini bekliyoruz..
Sevgiler..

Hayatcemresi dedi ki...

Adaşım hoşgeldin,
çok geçmiş olsun,Rabbimiz oğlunuzu size bağışlamış,aksini düşünemiyorum,gerçekten büyük bir acıdan dönmüşsünüz,Allah korusun(amin).
ikramların her zamanki gibi maharetinin belgeleri,ellerin dert görmesin,sevgilerimle...

özlem dedi ki...

nefis görünüyor sofraya bayıldım poğaça tarifini bekliyorum sevgiler

Unknown dedi ki...

bu sene bir havuz korkusu da biz yaşadık malesef
Rabbim beterinden korusun
size de çok geçmiş olsun
çocuklara hayırlı olsun yeni bir okul dönemi
bu arada masa da şahane olmuş
yapanın ellerine sağlık yiyenlere de afiyet bal olsun
kalın sağlıcakla

Mutfak Havlusu dedi ki...

Bizim dönemde buralara merhaba diyen herkese bir atalet çöktü herhal,hoş ben sizler kadar her daim aktif olamasamda bu sene üzerime basan ağırlık hep bir dinlenme haline itti dilerim ben bir an önce silkelenebilirim:-)
Çok güzel ve özenli bir sofra,dilerim sendeki aksilikler düzelir de şöyle sofralar ve senin güzel tariflerin gözümüzü gönlümüzü açar..

Unknown dedi ki...

nefis gozukuyor hersey,,
ellerinize saglik
sevgilerimi yolluyorum bahcemden:)

pınar dedi ki...

http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım sofra nefıs gorunuyor.tarıflerının takıpcısıyım sayfama eklıyorum.sevgılermı bırakıyorum.

CAFE MERCİMEK dedi ki...

resimler ve tarifler cok güzel izlenmektesiniz banada beklerim

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Sofra Cok muhtesem hele tabaklariniza bayildim.

Hatice dedi ki...

Serpil; hoşbuldum:) çok teşekkür ederim. evet çok şükür Rabbim bağışladı, benden de sevgiler...

çok teşekkür ederim Nalan, bazen insan istemese de ara vermek durumunda kalabiliyor, umarım senin ara verme sebeplerin güzel şeylerdir:)

Mutfak dili; hoşbuldum, çook teşekkür ederim canım, sevgilerimle:)

Hayatcemresi; adaşım hoşbuldum:) çok teşekkür ederim, evet canım şükürler olsun Rabbime,amin Allah hepimizin evlatlarını korusun, sevgilerimle...

Özlem, teşekkürler, tarifi ekledim, umarım beğenirsin...

tombul tarifler; size de çok geçmiş olsun, amin canım..
çok teşekkürler, sevgiler...

Zeynepcim, haklısın eskilerden devam edenler gitgide azalıyor sanki:(
güzel sözlerin için çok teşekkür ederim ayrıca senin de o muhabbet dolu yayınlarını bekliyoruz, haberin olsun:)

Cihanı'ın bahçesi, çok teşekkür ederim, benden de sevgiler...

pınar, çok teşekkür ederim, sevgiler...

cafe mercimek; çok teşekkürler...

adsız, çok teşekkür ederim..

Unknown dedi ki...

merhaba sofranıza bayıldım.bende orada olmak ısterdım.ellerınıze nsaglık sevgılerımle http://emekkafee.blogspot.com/