Pages

  • RSS

13 Mayıs 2007

Çikolatalı Kahveli Muffin


Bu tarif içindeki yoğurt miktarından dolayı ilgimi çekmişti, denedim, yumuşacık ve nemli oldular. Bir dahaki sefere içine vişne de eklemeyi düşünüyorum...
Tarifi Sevgili Hanife'nin sayfasından aldım.

Çikolatalı Kahveli Muffin
Malzemeler:
Malzemeler; 12 adet orta boy muffin

- 3 yumurta
- 1,5 su bardağı yoğurt
- 1 çay bardağı sıvı yağ
- 1, 1/4 su bardağı şeker
- 4 yemek kaşığı kakao
- 1 yemek kaşığı instant kahve
- 1 paket kabartma tozu
- aldığı kadar un
- Üzerlerine serpmek için parça çikolata yada kırık çikolata parçaları

Yapılışı;

- Yumurta ve şekerleri mikserle birkaç dakika kadar çırpın. Yağ ve yoğurdu ekleyip karıştırın.
- Unu, kabartma tozunu ve kakaoyu karıştırıp yumurtalı karışıma eleyin. (Ben en başta 1 bardak kadar un koydum ve bu miktar yetti.).
- Muffin kalıplarına muffin kağıt kalıblarını yerleştirin. Kalıpları yağlamadan, yarısına kadar kek hamurundan koyun.
- Üzerlerine parça çikolata serpip, 180 C de pişirin.



Hiç yorum yok: